Kas yra savitarnos sistemų vystymas?

Kas yra savitarnos sistemų vystymas?
Skirtingai nuo iš anksto paruoštų standartinių sprendimų, mūsų savitarnos portalo vystymo paslaugos suteiks jūsų verslui galimybę sukurti visiškai pritaikomą, intuityvų, patogų naudoti ir individualius verslo reikalavimus atitinkantį portalą, kad galėtumėte savo klientams suteikti geriausią pirkimo patirtį.Išlaikykite savo konkurencinį pranašumą naudodami mūsų savitarnos sistemos vystymo sprendimą, sukurtą pagal individualius poreikius. Šis sprendimas ne tik skatina pardavimus, bet ir leidžia užtikrinti puikią klientų aptarnavimo kokybę bei palaikyti ryšį, o tai palengvina procesus, susijusius su užsakymais, pristatymu, sąskaitomis, mokėjimais ir bet kokia kita svarbia informacija.

Požymiai, kad jūsų įmonei gali prireikti specialios savitarnos sistemos
Lengvai prieinama, iš karto paruošta klientų portalo programinė įranga yra pernelyg nelanksti, todėl neatitinka jūsų reikalavimų.
Klientų aptarnavimo portalui ir vidinei sistemai keliami individualūs integracijos reikalavimai.
Jūsų įmonė turi unikalių ir sudėtingų reikalavimų klientų portalui, kuriuo siekiama padidinti klientų pasitenkinimą.
Nenorite mokėti didelio nuolatinio licencijavimo mokesčio už standartinę programinę įrangą.
Mūsų dėmesys
- Stebi klientų skundus ir nustato pagrindines problemas
- Savitarnos ir realiuoju laiku teikiamos pagalbos derinys, skirtas didesnei klientų bazei
- Supaprastina bendravimo su klientais ir dalijimosi informacija procesus
- Leidžia stebėti klientų įsitraukimą ir savitarną, pasitelkiant įmonės valdymo prietaisų skydelį
- Leidžia įgyti konkurencinį pranašumą, padidinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą bei pagerinti klientų patirtį
- Individualiai bendrauja su jūsų klientais ir teikia klientų aptarnavimo paslaugas
- Saugi platforma, skirta palengvinti mokėjimus, sandorius, popardaviminę priežiūrą ir palaikymą
- Supaprastina bendravimo su klientais ir dalijimosi informacija procesus
- Stebi klientų paskirtas užduotis ir nukreipia užklausas atitinkamiems komandos nariams
- Gerina klientų žinias ir plėtoja su jais ilgalaikius santykius
Savitarnos sistemos privalumai


Savitarnos sistemos privalumai
Patogumo klientams užtikrinimas ir informuoti pirkimai leis jums tapti daugiau matomais, lengviau pasiekiamais ir teikti visada aktualią bei tikslią informaciją.
Savitarna ir automatizavimas leis sumažinti klientų aptarnavimo skyriaus dydį. Visą darbą už jus atlieka klientai. Ir jiems tai patinka!
Aiškus ir efektyvus bendravimas, pagalba keliais kanalais, pasidalijimas žiniomis ir naudingais patarimais bei galimybė pažinti savo klientus kaip žmones.
Iššūkiai, kuriuos sprendžiame
1
Individualus savitarnos sistemos vystymas nuo pat pradžių
2
Senosios savarankiškos priežiūros portalų programinės įrangos atnaujinimas
3
Savarankiškos priežiūros portalų integravimas su kitomis sistemomis, pvz., apskaitos sistemomis, CRM, ERP ir siuntų gabenimo įmonėmis
4
Esamos savitarnos sistemos programinės įrangos auditas ir esminiai patobulinimai
5
Aiškaus ir logiško savitarnos sistemos išdėstymo vystymas, kai esama sistema atrodo pernelyg sudėtinga
Susiję požiūriai

Projektai
Norite dalyvauti visame sprendimo vystyme, tačiau tikitės, kad mes prisidėsime ne tik prie vystymo, bet ir prie įžvalgų, idėjų, projektų valdymo ar verslo plėtros.
Į skiltį „Projektai“
Techninis partneris
Žinote savo galutinį rezultatą. Nežinote, kaip jį pasiekti, bet matote viziją, kurią norite įgyvendinti.
Į skiltį „Techninis partneris“
Personalo papildymas
Norite kontroliuoti visus sprendimo vystymo aspektus, įskaitant projekto valdymą, tačiau neturite pakankamai vystymo išteklių savo tikslams pasiekti.
Į skiltį „Personalo papildymas“Susijusių atvejų tyrimai
Savitarnos portalas / „Telco“

Savitarnos portalas / „Telco“
Žiniatinklis / „iOS“ / „Android“ / savitarna
„Telco“ savarankiškos priežiūros sistemos palaikymas

„Telco“ savarankiškos priežiūros sistemos palaikymas
Žiniatinklis / Naudotojo sąsajos atnaujinimas / Savitarna
Ataskaitų apie autorinius atlyginimus teikimas

Ataskaitų apie autorinius atlyginimus teikimas
Žiniatinklis / AWS / Pritaikymas
„Meedooo“ kompetencijos stebėjimas

„Meedooo“ kompetencijos stebėjimas
Žiniatinklis / „AWS“ / BDAR
„Adform“ baneriai

„Adform“ baneriai
Žiniatinklis / Testai / Kokybė
„Go24 Travel“

„Go24 Travel“
Žiniatinklis / B2B / Integracijos
